ANDEREN OVER KEES VAN DRUNEN

“Bestudering van het programma van PvdA/GroenLinks geeft mij een stuk vertrouwen in de toekomst. Een toekomst die gebaseerd is op ruimte voor –hopelijk- alle kinderen en volwassenen in de Bommelerwaard kijkend naar de mogelijkheden die geboden worden in de schoolse omgeving en voor veel laaggeletterden. Eveneens wordt cultuur en sport gestimuleerd. Daarnaast is natuur en milieu ook een belangrijk aspect in het programma. Wat te denken van dijken waarlangs in de zomer weer allerlei bloemen bloeien? Het inperken van grote bedrijven die uitstoot veroorzaken? Het is alleszins de moeite waard het programma eens door te lezen. Het enige dat ik me afvraag en mis is wanneer de te nemen maatregelen effectief dienen te zijn.”

Tiny Hemels

“Kees van Drunen wordt vaak ‘verreweg het beste raadlid’ genoemd, ook door betrokkenen van andere partijen in Maasdriel. Hij is een betrokken en inhoudelijk politicus met grote dossierkennis. Kees is integer en principieel en maakt altijd helder waar hij voor staat. Daar knokt hij voor. Het gaat bij Kees nooit om zijn eigen ego maar altijd om het dienen van het gemeenschappelijke belang.”

Lilian Linders

“Kees is een betrouwbare, gedreven politicus die al jarenlang actief is in de gemeenteraad van Maasdriel. Helaas woon ik niet meer in Maasdriel, anders had ik zeker op hem gestemd. Maasdriel kan zijn ervaring, kennis en enthousiasme goed gebruiken. Stem op Kees, stem op de combinatielijst GroenLinks/PvdA!
Zet ‘m op Kees!”

Jet Linssen

“Kees is een fijne politicus uit de regio die goed kan luisteren en het algemene belang niet uit het oog verliest. Kees is goed op de hoogte van onze groene leefomgeving. Kiezen voor Kees is een goede beslissing. GroenLinks en PvdA samen is ook een goed idee.”

anoniem

Abonneer je op de Goede Raad

Schrijf je in en blijf op de hoogte van de politiek in Maasdriel.

Je inschrijving is geslaagd!