Op zaterdag 4 juli is er een inspiratiemiddag voor iedereen die zich verbonden voelt met de idealen van GroenLinks en PvdA in de Bommelerwaard. Deze middag is de eerste in een serie tweemaandelijkse inspiratiemiddagen door GroenLinks/PvdA. We willen hiermee samen leren wat er nu leeft en nodig is in de Bommelerwaard.

Nieuwe invalshoeken

De eerste middag in Rossum belooft een leerzame middag te worden. Een middag waarin we vanuit nieuwe invalshoeken aan de slag gaan met het thema “Burgerinitiatieven”. Inspiratie halen we deze middag uit onszelf, maar ook uit de gasten: Marco Aberkrom (JOOP Gameren), Hans Vuuregge en Antje van Ginneken (Stichting Bommelerwaar) en Elze Frie (Elliz in Company). Zij zullen deze middag een bijzondere rol spelen!

Natuurlijk volgen we alle Coronavoorschriften. We houden afstand en zijn deze middag buiten. Ook bij slecht weer kan het dankzij de unieke locatie doorgaan.

Gratis deelname

Deelname is gratis. Om zicht te hebben op het aantal deelnemers is het wel nodig je op te geven. Mail hiervoor naar bommelerwaard@groenlinks.nl om te laten dat je erbij bent. Dan ontvang je van ons meer details over precieze tijd en plaats.